|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KBE / XBAKS
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KBE
/
XBAKS
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Příprava bakalářské práce 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
9
[HOD/SEM]
Cvičení
17
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem semináře je seznámit se zásadami zpracování bakalářské práce na Katedře biologie a ekologie PřF OU a příprava na finální zadání tématu práce. Studenti, kteří dosud nezvolili téma budou mít možnost konzultovat potenciální témata, seznámí se se způsoby formulování cílů, principy studia literatury k tématu, zásady bibliografické citace, funkčními a typografickými pravidly i estetickým hlediskem a se zásadami manipulace s daty a analýzy dat. Předmět je nutným předpokladem pro absolvování následujích předmětů vztahujících se k bakalářské práci.
|
Požadavky na studenta
|
- aktivní účast na cvičeních (50%) - zpracování literárního přehledu (25 %) - příprava prezentace k "simulované obhajobě BP" (25%)
|
Obsah
|
1. Typy bakalářských prací (dále jen BP) a požadavky na BP 2. Jak psát BP: I. Úvod, metodika 3. Jak psát BP: II. Literární přehled (následně domácí příprava "literárního přehledu" k vlastnímu tématu BP) 4. Jak psát BP: III. Výsledky a Diskuse 5. Jak psát BP: IV. Závěr, Přílohy 6. Kontrola vypracování literárních přehledů 7. Práce s literaturou, citace odborné literatury 8. Cvičení: citace literatury (odborné články, knihy, sborníky, www stránky apod.) 9. Hodnocení BP - pohled oponenta na BP 10-12. Prezentace předběžných výsledků vlastní BP formou "simulace obhajoby"
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
doc. RNDr. Aleš Dolný, Ph.D. (100%),
doc. RNDr. Vítězslav Plášek, Ph.D. (100%),
-
Přednášející:
doc. RNDr. Aleš Dolný, Ph.D. (100%),
doc. RNDr. Vítězslav Plášek, Ph.D. (100%),
-
Cvičící:
doc. RNDr. Aleš Dolný, Ph.D. (100%),
doc. RNDr. Vítězslav Plášek, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
26
|
Konzultace s vyučujícím (včetně elektronické)
|
5
|
Plnění průběžně zadávaných úkolů (včetně korespondenčních úkolů)
|
30
|
Samostudium
|
40
|
Celkem
|
101
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
- studenti se naučí formální úpravu bakalářské práce - naučí se prezentovat výsledky formou simulace obhajoby BP |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška |
Rozbor portfolia studenta |
Ústní zkouška |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Nácvik pohybových a pracovních dovedností |
Projekce (statická, dynamická) |
|
|
|
|