|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
CJP / FRA2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
CJP
/
FRA2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Francouzština 2
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je další rozvoj komunikačních a gramatických kompetencí ve francouzštině a prohloubení dříve získaných znalostí. Student dokáže hovořit o sobě, svých zájmech a budoucích záměrech, dokáže se orientovat v běžných životních situacích. Prohloubí si praktické znalosti výslovnosti.
|
Požadavky na studenta
|
- docházka (80%) - aktivní účast v diskuzích a jiných komunikativních aktivitách - samostudium. - ústní zkouška
Ústní zkouška prověří studentovu jazykovou vybavenost nejen na základě probíraných konverzačních témat, ale i schopnost argumentace, orientace v různých jazykových situacích na úrovni B1. Společného evropského referenčního rámce a Evropského jazykového portfolia.
Studentům vyjíždějícím na mobility do zahraničí bude předmět uznán na základě předchozí konzultace s vyučujícím daného předmětu.
Studenti jsou hodnoceni podle stupnice: 91 - 100 A (1) 81 - 90 B (1,5) 71 - 80 C (2) 61 - 70 D (2,5) 51 - 60 E (3) 0 - 50 F (4)
|
Obsah
|
1. Opakování. 2. Telefonování. Slovesa 3. třídy. Zápor typu nikdy, nikdo, nic. 3. V Paříži, orientace ve městě. Neurčitý podmět on. 4. Ve městě - hotel, obchody, slovní zásoba. 5. Pozvání, setkávání. Osobní zájmena nesamostatná - předmět přímý. 6. Vyjádření přání, povinnosti. Slovesa vouloir, venir. 7. Opakování. 8. Vázání - povinné, zakázané, fakultativní. Další pozdravy. 9. Osobní zájmena nesamostatná - předmět nepřímý. Postavení zájmen ve větě. 10. Nakupování. Číslovky 20-100. 11. Vyjádření možnosti, sloveso pouvoir. Blízká minulost. 12. Opakování. 13. Zápočtový test.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
PRAVDA, M., PRAVDOVÁ, M. Francouzština pro samouky. Praha: LEDA, 1991. ISBN 80-85927-07-1.
-
Doporučená:
HENRICH, J., RADINA, O., TLASKAL, J. Francouzská mluvnice. Praha: SPN, 1991. ISBN 9788072380640.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
26
|
Příprava na zkoušku
|
25
|
Samostudium
|
35
|
Samostatné vypracování úkolů ze studijní opory
|
25
|
Celkem
|
111
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Nácvik jazykových/komunikačních dovedností |
|
|
|
|