OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra matematiky (31100)
Název:
Problematika tvorby multimediálních programů
Citace
Václavíková, Z. a Diviš, Z. Problematika tvorby multimediálních programů.
In:
Závěrečná konference k projektu Příroda: Sborník Závěrečné konference projektu Příroda 2019-10-29 Ostrava.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2019. s. 93-99. ISBN 978-80-7599-147-8.
Podnázev
Rok vydání:
2019
Obor:
Informatika
Počet stran:
7
Strana od:
93
Strana do:
99
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7599-147-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník Závěrečné konference projektu Příroda
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Závěrečná konference k projektu Příroda
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
video, eye-tracker, videoconference, education
Popis v původním jazyce:
Multimediální technika může být v mnohém nápomocná také v oblasti profesního vidění aktivních i začínajících učitelů, a to v podobě zpětné vazby na výukovou hodinu. V rámci projektu PŘÍRODA (PŘÍRodovědné Oborové Didaktiky A praktikující učitel, CZ.02.3.68/0.0./0.0/16_011/0000669), zaměřeného na zvyšování kompetencí učitelů přírodovědných oborů, bylo v rámci jednotlivých fází akčního výzkumu využito multimediální techniky k tzv. videokonferencím, jejichž cílem bylo dokumentování celé probíhající hodiny a její následné vyhodnocení, tvorbě motivačních šotů a k hodnocení diverzifikace didaktických materiálů pomocí technologie eye-trackeru.
Popis v anglickém jazyce:
Multimedia technology can in many ways also help in the field of professional vision of both active and novice teachers, in the form of feedback on the lesson. Within the project Příroda, CZ.02.3.68 / 0.0. / 0.0 / 16_011 / 0000669) aimed at increasing the competences of science teachers, multimedia techniques were used for the so-called videoconferences within the individual phases of action research. , the aim of which was to document the whole ongoing lesson and its subsequent evaluation, to create motivational spots and to evaluate the diversification of didactic materials using eye-tracker technology.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules