OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra matematiky (31100)
Název:
Diversification of Study Materials with Regard to Student's Abilities
Citace
Václavíková, Z. Diversification of Study Materials with Regard to Student's Abilities.
In:
Singapore Learning Design and Technology Conference: Conference Proceedings 2019 Singapore Learning Design and Technology Conference 2019-08-01 Singapur.
Singapore: EAR, 2019. s. 19-24. ISBN 978-981-14-0776-5.
Podnázev
Rok vydání:
2019
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
6
Strana od:
19
Strana do:
24
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-981-14-0776-5
Kód ISSN:
Název sborníku:
Conference Proceedings 2019 Singapore Learning Design and Technology Conference
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
EAR
Místo vydání:
Singapore
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Singapore Learning Design and Technology Conference
Místo konání konference:
Singapur
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Science, Special educational needs student, Gifted student, Twiceexceptional student, Worksheet, Research day, Eye-tracker.
Popis v původním jazyce:
One potential way to adapt educational methods to different types of students is through the diversification of study materials with regard to the student's abilities. This paper will present our experience with preparing two types of learning materials (worksheets and research days) for secondary school children in science subjects, based on their abilities (gifted, average, and special education students). The conclusions of eye-tracker technology verification of learning materials will be discussed
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/19:A20024CZ
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules