OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
The categorisation of the pupils’ work with iPad in a special elementary school
Citace
Gybas, V., Klubal, L. a Kostolányová, K. The categorisation of the pupils’ work with iPad in a special elementary school.
In:
14th International Conference on Mobile Learning 2018, ML 2018: Proceedings of the 14th International Conference on Mobile Learning 2018 2018 Portugalsko.
Portugalsko: IADIS, 2018. s. 153-157. ISBN 978-989853376-0.
Podnázev
Rok vydání:
2018
Obor:
Počet stran:
5
Strana od:
153
Strana do:
157
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-989853376-0
Kód ISSN:
Název sborníku:
Proceedings of the 14th International Conference on Mobile Learning 2018
Sborník:
Název nakladatele:
IADIS
Místo vydání:
Portugalsko
Stát vydání:
Název konference:
14th International Conference on Mobile Learning 2018, ML 2018
Místo konání konference:
Portugalsko
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
2-s2.0-85052219638
Klíčová slova anglicky:
Categorisation, Individualization, IPad, Special elementary school
Popis v původním jazyce:
The contribution introduces the detailed categorization of pupils with iPads at special primary schools in the Czech Republic. The first half of the contribution deals with a part of the survey. It refers to the methodology and selection of the informants who were used to create the final categorization. Based on this categorization, special teachers in the Czech Republic should be able to classify their pupils in order to find out what expected outputs they can expect from their pupils when working with iPads. Then a comprehensive verification across specialized primary schools will be in the second part of the survey. The aim is to verify whether the proposed categorization is applicable to a comprehensive sample, and whether any pupil with special educational needs can really be included in the category.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/18:A20023HA
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules