OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Individualization with tablets in the Czech Republic - Special primary schools
Citace
Klubal, L., Kostolányová, K. a Gybas, V. Individualization with tablets in the Czech Republic - Special primary schools.
In:
Mobile learning: 15th International Conference on Mobile Learning 2019 2019 Holandsko, Utrecht.
Holandsko: IADIS Press, 2019. s. 111-118. ISBN 978-989853386-9.
Podnázev
Rok vydání:
2019
Obor:
Počet stran:
8
Strana od:
111
Strana do:
118
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-989853386-9
Kód ISSN:
Název sborníku:
15th International Conference on Mobile Learning 2019
Sborník:
Název nakladatele:
IADIS Press
Místo vydání:
Holandsko
Stát vydání:
Název konference:
Mobile learning
Místo konání konference:
Holandsko, Utrecht
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
2-s2.0-85065867598
Klíčová slova anglicky:
Individualization, iPad, Mobile touch technology, Primary school, Special educational needs
Popis v původním jazyce:
This paper summarizes the results of the completed and defended dissertation on the topic of Categorization of pupil work with tablets in a special elementary school in the Czech Republic. This work was a two-phase research. Qualitative research- a four-year structured observation of pupils at a special elementary school, where categorization was subsequently proposed. Quantitative research- this categorization was verified in 361 special pupils throughout the Czech Republic. The process of personalizing pupils with pupils in selected pupils categories was described. We present the most important findings from this dissertation.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/19:A20023H4
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules