OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra fyziky (31300)
Název
*
:
Zpětná vazba v eLearningu
Citace :
Mechlová, E. Zpětná vazba v eLearningu.
In:
E-learning: Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2002 2002-11-13 Hradec Králové.
Hradec Králové: Gaudeamus, 2003. Gaudeamus, 2003. s. 166-181. ISBN 80-7041-509-6.
Podnázev :
Rok
*
:
2003
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
Strana od
*
:
166
Strana do
*
:
181
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
80-7041-509-6
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2002
Sborník :
Název nakladatele
*
:
Gaudeamus
Místo vydání
*
:
Hradec Králové
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
E-learning
Místo konání konference
*
:
Hradec Králové
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
feedback; eLearning; knowledge; skills; validation
Popis v původním jazyce
*
:
Příspěvek řeší roli zpětné vazby v e-learningu formou tvorby a diagnostikování vědomostí, dovedností a návyků. Zdůrazňuje vliv formulace otázky na odpověď studenta. V oblasti vědomostí hrají velkou roli úlohy na analýzu, syntézu, srovnávání, abstrakci, konkretizaci a zobecnění. V oblasti dovedností jsou to řešení úloh určitého druhu, změření nějaké veličiny, nakreslení schématu, zapojení podle schématu, sestavení aparatury, dovednost jednat s lidmi, dovednost organizovat práci. V oblasti návyků jsou to návyk zkontrolovat dokončenou práci, návyk uklidit po dokončené práci, návyk práce s knihou, návyky určitého druhu chování, návyky vzniklé denním režimem, návyky vyrovnávání se s náročnou životní situací. Pomocníkem při tvorbě programu jsou taxonomie vzdělávacích cílů a konkrétní taxonomie úloh v kognitivní oblasti podle D. Tollingerové. Validace programu je rovněž určitou zpětnou vazbou, která zlepší celý program
Popis v anglickém jazyce
*
:
Paper solves the role of feedback in e-learning by the way of creation and diagnostics knowledge and skills. The formulation of question has great influence on the answer of student. In the field of knowledge the grate role plays analyses, synthesis, comparison, abstraction, concretization, and generalization. In the field of skills the great role plays solving problems of different sorts, measurement of quantities, drawing of schemata or cabling diagrams, connecting on the scheme, installation for experiment, skill to discus with co-operators, skill to organize work, skill to check up the finished work, skill to work with book, etc. The taxonomy of educational aims in different fields are very good facilitation, especially taxonomy of problems in cognitive domain by D. Tollingerová. The validation of program is special form of feedback that can improve whole program.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/03:00000118
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules