OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Podpora docility studentů akademickými pracovníky ve vybraných zemích
Citace
Malach, J., Chmura, M. a Vicherková, D. Podpora docility studentů akademickými pracovníky ve vybraných zemích.
In:
Edukácia dospelých 2019: Docilita v andragogickej teórii a praxi 2019-04-04 Banská Bystrica.
Banská Bystrica: Belianum, 2019. s. 44-56. ISBN 978-80-557-1618-3.
Podnázev
Rok vydání:
2019
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
13
Strana od:
44
Strana do:
56
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-557-1618-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
Docilita v andragogickej teórii a praxi
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Belianum
Místo vydání:
Banská Bystrica
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Edukácia dospelých 2019
Místo konání konference:
Banská Bystrica
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
docility, competency to learn, support of docility, individual work of students, preference of activities of academics supporting student docility
Popis v původním jazyce:
Tato studie přináší výsledky mezinárodního zkoumání názorů vysokoškolských učitelů (akademiků) a studentů z České republiky, Polska, Slovenské republiky a Ukrajiny na význam podpory docility studentů vysoké školy. Data byla agregována v první polovině roku 2018 a jsou s využitím statistických procedur komparována ve skupině akademiků, ve skupině studentů i mezi oběma skupinami v jednotlivých zemích i v celém nadnárodním souboru. Ukazují na rozdíly i shody ve vnímání významu docility. Studie navazuje na projekt Visegradského fondu "High school teacher competence in change", ID no. 21720008, realizovaný v letech 2017 - 2018.
Popis v anglickém jazyce:
This study presents the results of an international study of the opinions of university teachers (academics) and students from the Czech Republic, Poland, the Slovak Republic and Ukraine on the importance of supporting the docility of university students. The data were aggregated in the first half of 2018 and are compared using a statistical procedure in a group of academics, in a group of students and between the two groups in individual countries and across the transnational Visegrad countries set. They show differences and consensus in perceiving the importance of docility. The study follows the Visegrad Fund project "High School Teacher Competence in Change", ID no. 21720008, implemented in 2017 - 2018.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/19:A20023D6
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules