OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Comparing the Effectiveness of Microlearning and eLearning Courses in the Education of Future Teachers
Citace
Javorčík, T. a Polášek, R. Comparing the Effectiveness of Microlearning and eLearning Courses in the Education of Future Teachers.
In:
International Conference th on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA 2019): 17th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications 2019-11-21 Starý Smokovec.
Košice: elfa s. r. o., 2019. s. 309-314. ISBN 978-1-7281-4966-0.
Podnázev
Rok vydání:
2019
Obor:
Počet stran:
6
Strana od:
309
Strana do:
314
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-1-7281-4966-0
Kód ISSN:
Název sborníku:
17th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
elfa s. r. o.
Místo vydání:
Košice
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
International Conference th on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA 2019)
Místo konání konference:
Starý Smokovec
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
2-s2.0-85082984462
Klíčová slova anglicky:
Microlearning, eLearning, future teachers, courses, H5P
Popis v původním jazyce:
The paper presents the results of research on the incorporation of microlearning courses into the education of future teachers at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava. It compares the effectiveness of microlearning and eLearning courses. It also provides additional information on student activity in differently designed courses and their motivation to study a particular e-course. In order to determine the effectiveness of the two approaches, both full-time and distance students participated in the project
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/19:A21022V6
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules