OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra výtvarné výchovy (45030)
Název:
Role iniciátora výtvarné akce v zařízení institucionální výchovy
Citace
Bajnarová, M. Role iniciátora výtvarné akce v zařízení institucionální výchovy.
In:
Užitečná symbióza II 2017 KVV PdF OU.
Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2019. s. 75-83. ISBN 978-80-7599_119-5.
Podnázev
Rok vydání:
2019
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
75
Strana do:
83
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7599_119-5
Kód ISSN:
Název sborníku:
Užitečná symbióza II.
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
KVV PdF OU
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
clients in institutional care, educational proces, art action, role of the initiator, client with behavioral disorders, art process, reeeducation, art-therapeutical activities.
Popis v původním jazyce:
Výchovné působení na klienty v institucionální péči je velmi významnou oblastí výchovného procesu, přispívá k uspokojení a kultivaci jejich lidskýchpotřeb. Je velmi obtížné vybudovat mezi iniciátorem výtvarné akce a klientem přátelský vztah. V takovém vztahu má být posilován pocit klienta, že jeakceptován. Příspěvek zdůrazňuje důležitou roli iniciátora výtvarné akce a hlavní přístupy dospělého ke klientovi s poruchami chování v procesu tvorby.Dále je příspěvek zaměřený na koncept plánů pro reedukační a umělecko-terapeutické aktivity, jež slouží i jako prevence rizikového chování.
Popis v anglickém jazyce:
Educational effect to clients in institutional care is a very important area of the educational proces, contributes to the satisfaction and cultivation of their human needs. It is very difficult to build a friendly relationship between the iniciator of the art action and the client. In such a relationship, the problem client feels that is accepted. The paper highlights the role of the initiator of the art action and the main approaches of the adult to the client with behavioral disorders in the art process. Furthermore, the paper is focused on the concepts of plans for reeeducation and art-therapeutical activities, which also serve to prevent risky behavior.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules