OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
>
Publ3 search
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Profesiografické zdroje změn v profesionalizaci vzdělávání učitelů
Citace
Kurelová, M. Profesiografické zdroje změn v profesionalizaci vzdělávání učitelů.
In:
Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů 2002 .
Ostrava:Pedagogická fakulta Ostravské univerzity: Ostrava:Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2002. Ostrava:Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2002. s. 81-93. ISBN 80-7042-2018-1.
Podnázev
Rok vydání:
2002
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
13
Strana od:
81
Strana do:
93
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7042-2018-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů
Sborník:
Název nakladatele:
Ostrava:Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Místo vydání:
Ostrava:Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Professiographic method, professional competence the teachers, preferences and shortcomings teacher´s careers; themselves-reflection; professionalization teacher´s training and its conception
Popis v původním jazyce:
Stať vychází jednak z výsledků mezinárodního pedeutologicko-profesiografického výzkumu nazvaného "Komparací ke kooperaci", jednak z dalšího návazného pedeutologického zkoumání v rámci řešení projektu Výzkumného záměru organizace VZO:msm 174500001 "Nové možnosti vzdělávání učitelů, vychovatelů a žáků pro učící se společnost 21. století". Stručně chrakterizuje mezinárodní akční pedeutologicko-profesiografický výzkum z konce 90. let 20. století a jeho výsledky, včetně mezinárodní zátěže učitelů základních a středních škol v České republice. Stať končí doporučeními pro učitelské vzdělávání, která jsou koncipována na základě výsledků komparativní profesiografie, a připomíná autory již dříve navržený a publikovaný "Empiricko-integrální model" k získání učitelské kvalifikace.
Popis v anglickém jazyce:
Essay result in part from results from international pedeutological-professiographic research named "Comparation to cooperation", in part from next consecutive pedeutological research in terms of solving project Experimental intention the organization VZO:msm 174500001 "New possibilities of education teachers, educators and pupils for learning society 21st century". Shortly characterizes international pedeutologic-professiographic research from the end 90´ 20th century and its results inclusive of special load the teachers at elemetary and secondary schools in Czech republic. Essay ends recommendations for teacher´s training, which are conceived on the basis the results comparative professiography and commemorate by authors before now designed and published "Empirical integral model" to obtaining teacher´s qualification.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/02:00000054
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules