OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra matematiky s didaktikou (45110)
Název:
Zkušenosti studentů z pedagogické praxe z matematiky v přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ
Citace
Krpec, R. a Válková, P. Zkušenosti studentů z pedagogické praxe z matematiky v přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ.
In:
EME2018: EME2018 Proceedings: Perspektivy primárního vzdělávání matematice 2018-04-25 Olomouc.
Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, 2018. s. 39-43. ISBN 978-80-905281-7-8.
Podnázev
Rok vydání:
2018
Obor:
Počet stran:
5
Strana od:
39
Strana do:
43
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-905281-7-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
EME2018 Proceedings: Perspektivy primárního vzdělávání matematice
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
EME2018
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
didactics of mathematics, pedagogical practice, primary schoo
Popis v původním jazyce:
Pojetí praktické přípravy budoucích učitelů se v rámci jednotlivých učitelských fakult liší. Na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity (PdF OU) jsou v současné době průběžné praxe z matematiky v oboru Učitelství 1. st. ZŠ na PdF OU rozprostřeny do dvou semestrů ve 4. ročníku, přičemž v zimním semestru mají studenti náslechy a v letním semestru pak výstupy ve dvojicích tak, aby každý student absolvoval alespoň jeden výstup z matematiky. Cílem zkoumání popsané v článku je identifikace incentiv, tedy podnětů, popudů, pohnutek či motivací přispívajících k posunům jak učitelova, tak studentova přístupu k vyučování matematice.
Popis v anglickém jazyce:
The concept of practical training for future teachers varies from one faculty. At the Pedagogical faculty of the University of Ostrava (PdF OU), the current practice in mathematics in the field of Teacher training at primary school at the Faculty of Education is spread over two semesters in the 4th year, while in the winter semester, the students have a follow-up and in the summer semester the outputs in pairs so that each student has completed at least one mathematical output. The aim of the research described in the article is the identification of incentives, ie stimuli, motives or motivations that contribute to the shifts of both the teacher and the student's approach to teaching mathematics.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules