OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Hodnocení vysokoškolských studentů v kontextu podpory efektivního učení
Citace
Göbelová, T. a Seberová, A. Hodnocení vysokoškolských studentů v kontextu podpory efektivního učení.
In:
Multidimenzionální proporcionalita studijní neúspěšnosti a její vybrané kontexty v terciárním vzdělávání 2019 Opava.
Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2019. s. 36-46. ISBN ISBN 978-80-7510-329-1 (online).
Podnázev
Rok vydání:
2019
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
10
Strana od:
36
Strana do:
46
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7510-329-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Multidimenzionální proporcionalita studijní neúspěšnosti a její vybrané kontexty v terciárním vzdělávání
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Slezská univerzita v Opavě
Místo vydání:
Opava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Opava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
higher teaching, theory of education, effective teaching in higher education, evaluation, SOLO taxonomy
Popis v původním jazyce:
Konceptualizace a reflexe efektivního učení jsou důležité pro zajištění kvality vysokoškolské výuky i jejího hodnocení. V obsahu příspěvku nás zajímají především přístupy a teorie učení, které vycházejí z konstrukce lidského poznání jako budování a změn struktur v mysli studentů, a tím také forem učení, které zahrnují procesy jak perspektivní, tak individuální transformace. Průběh i výsledky učení tvoří komplementární proces školního hodnocení. V příspěvku se zamýšlíme nad významy obou těchto typů hodnocení a představujeme SOLO taxonomii umožňující zachytit gradující úroveň očekávaných znalostí studentů ve vysokoškolské výuce.
Popis v anglickém jazyce:
We are interested in the content of the paper above all, approaches and theories of learning that are based on the construction of human knowledge as building and changing structures in the mind of students, and hence also forms of learning that involve processes of both perspective and individual transformation. The course and learning outcomes form a complementary process of school assessment. In this paper we consider the meanings of both these types of assessments and introduce SOLO taxonomy to capture the increasing level of expected knowledge students in higher education.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules