OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra psychologie (25700)
Název
*
:
Specifické poruchy učení a chování
Citace :
Vašutová, M. Specifické poruchy učení a chování.
In:
Acta Facultatis Philosophicae Universitatis Ostraviensis 2002 .
Ostrava: FF OU, 2002. FF OU, 2002. s. 47-75. ISBN 80-7042-600-4.
Podnázev :
Rok
*
:
2002
Obor
*
:
Psychologie
Počet stran
*
:
32
Strana od
*
:
47
Strana do
*
:
75
Forma vydání
*
:
Kód ISBN
*
:
80-7042-600-4
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Acta Facultatis Philosophicae Universitatis Ostraviensis
Sborník :
Název nakladatele
*
:
FF OU
Místo vydání
*
:
Ostrava
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
Místo konání konference
*
:
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
Dyslexia; dysgrafia; dysorthografia; Attention Deficit Disorder (ADD); Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD); children´s with Specific learning and behavioral difficulties and their social and emotional problems
Popis v původním jazyce
*
:
Úvodní kapitola nás uvádí do problematiky specifických poruch učení a chování. Dále jsou vymezeny pojmy, definice, historické pozadí a příčiny vzniku poruch učení. Druhy a charakteristika těchto poruch, včetně některých osobnostních, sociálních a emocionálních problémů jsou závěrečnou částí článku.
Popis v anglickém jazyce
*
:
This article presents survey of relevant questions of Specific learning and behavioral difficulties. Father there is a definition of specific learning and behavioral difficulties, their historical background, etiology and types of specific learning and behavioral difficulties and children´s personal, social and affective characteristics.
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Projekty CEP/Záměry CEZ
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17250/02:00000056
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules