OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Informační technologie jako posilující prvek výuky akademického pracovníka
Citace
Chmura, M. a Malach, J. Informační technologie jako posilující prvek výuky akademického pracovníka.
In:
AEDUCA 2015: Netradiční studenti v terciárním vzdělávání 2015-10-08 Olomouc.
Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2019. s. 33-47. ISBN 978-80-244-5485-6.
Podnázev
Rok vydání:
2019
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
15
Strana od:
33
Strana do:
47
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-244-5485-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
Netradiční studenti v terciárním vzdělávání
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
AEDUCA 2015
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
academic staff, Information technology, higher education
Popis v původním jazyce:
V rámci řešení projektu 7. RP IRNet (International research network for study and development of new tools and methods for advanced pedagogical science in the field of ICT instruments, e-learning and intercultural competences) bylo realizováno dotazníkové šetření ve všech řešitelských zemích, které se zaměřilo na zjištění, jaký význam přikládají vysokoškolští učitelé využívání elektronických zdrojů ve výuce a jakých cílů pomocí nich dosahují, jaké zdroje používají nejčastěji, jak pomocí nich ovlivňují studijní aktivity studentů a jak usilují o to, aby přinesly užitek všem studentům. Příspěvek prezentuje výsledky tohoto šetření pro Českou republiku.
Popis v anglickém jazyce:
As part of the FP7 project IRNet (International research network for study and development of new tools and methods for advanced pedagogical science in the field of ICT, e-learning and intercultural competences) was carried out a questionnaire survey in of all investigating countries, which focused on finding out what importance attach to university teachers the use of electronic resources in teaching, and what goals they achieve, what resources they use most often, how they influence students' learning activities and how they strive to bring benefits to all students. The paper presents the results of this survey for the Czech Republic.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/19:A20020OM
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules