OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra fyziky (31300)
Název:
SCHOOL SCIENTIFIC INVESTIGATION
Citace
Kočí, P., Škrabánková, J., Vaněk, V. a Nocar, D. SCHOOL SCIENTIFIC INVESTIGATION.
In:
13th International Technology, Education and Development Conference: INTED2019 Proceedings 2019-03-11 Valencia, Spain.
Valencia: IATED-INT ASSOC TECHNOLOGY EDUCATION & DEVELOPMENT, LAURI VOLPI 6, VALENICA, BURJASSOT 46100, SPAIN, 2019. s. 3564-3570. ISBN 978-84-09-08619-1.
Podnázev
Rok vydání:
2019
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
7
Strana od:
3564
Strana do:
3570
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-84-09-08619-1
Kód ISSN:
2340-1079
Název sborníku:
INTED2019 Proceedings
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
IATED-INT ASSOC TECHNOLOGY EDUCATION & DEVELOPMENT, LAURI VOLPI 6, VALENICA, BURJASSOT 46100, SPAIN
Místo vydání:
Valencia
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
13th International Technology, Education and Development Conference
Místo konání konference:
Valencia, Spain
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
000536018103100
EID:
Klíčová slova anglicky:
Cooperation, education, school workbook, virtual server, PASCO measurement, natural science course.
Popis v původním jazyce:
The article inform about cooperation among teachers and students at the secondary school in Novy Jicin using a shared workbook. The workbook focused especially on skills. Many chapters were dedicated to experiments, which got along modern technology. Students approached from theory to cognition, understanding and finally to skills. Teachers and students created a virtual environment for the disadvantaged students, they logged in from their homes and used technologically poor computers. By means of this, the school offered them the possibility to work with expensive software and thus improve the parameters of work. Natural science course with practice in terrain was a part of the lesson.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/19:A2101ZQW
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules