OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název
*
:
BLENDED LEARNING IN TEACHERS’ PREPARATION FOR THE ASSESSMENT OF ESSAY TESTS IN THE STATE PART OF THE MATURITA EXAM
Citace :
Vicherková, D., Malach, J. a Chmura, M. BLENDED LEARNING IN TEACHERS’ PREPARATION FOR THE ASSESSMENT OF ESSAY TESTS IN THE STATE PART OF THE MATURITA EXAM.
In:
e-Society 2019: PROCEEDINGS OF THE 17th INTERNATIONAL CONFERENCE e-Society 2019 2019-04-11 UTRECHT, THE NETHERLANDS.
Utrecht: IADIS Press, 2019. s. 37-44. ISBN 978-989-8533-85-2.
Podnázev :
Rok
*
:
2019
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
8
Strana od
*
:
37
Strana do
*
:
44
Forma vydání
*
:
Paměťový nosič
Kód ISBN
*
:
978-989-8533-85-2
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
PROCEEDINGS OF THE 17th INTERNATIONAL CONFERENCE e-Society 2019
Sborník :
Mezinárodní
Název nakladatele
*
:
IADIS Press
Místo vydání
*
:
Utrecht
Stát vydání :
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference :
e-Society 2019
Místo konání konference
*
:
UTRECHT, THE NETHERLANDS
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Celosvětová akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
Blended Learning, e-Learning, Assessor, Essay Test, Maturita Exam
Popis v původním jazyce
*
:
The study reflects the process of preparation of assessors and central assessors assessing the essay tests from the Czech language and literature (CLL) used in the state part of the maturita exam (secondary school leaving exam) in the Czech Republic. Using the Focus Group method, we obtained interesting and operationally useful findings about opinions from course participants on the given functions in the process of the maturita exam, time required for the online preparation, number of compulsory online assessed essay tests in the process of calibration, entire concept of the preparation and effectiveness of the online preparation.
Popis v anglickém jazyce
*
:
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules