OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra matematiky s didaktikou (45110)
Název:
Postup prací na řešení dílčího úkolu
Citace
Květoň, P., Libicher, J., Votava, M., Pisklák, B. a Novotná, V. Postup prací na řešení dílčího úkolu .
In:
Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů 0 .
Ostrava: PdF OU, 2002. PdF OU, 2002. s. 142-147. ISBN 80-7042-218-1.
Podnázev
Rok vydání:
2002
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
Strana od:
142
Strana do:
147
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7042-218-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů
Sborník:
Název nakladatele:
PdF OU
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
teacher tarining; mathematics; module; logically-didactical analysis of teaching material; technology; instruction
Popis v původním jazyce:
V článku je popsáno, co rozumíme logicko-didaktickou analýzou matematického učiva. Dále jsou shrnuty výsledky dosažené v r. 2002 ve čtyřech základních výzkumných oblastech.
Popis v anglickém jazyce:
In this paper, the sense of what is meant under the concept of logically-didactical analysis of teaching material is characterized. Some results obtained in four research areas are summarized, as well.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/02:00000027
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules