OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31800)
Název:
Teritoriální marketing jako koncept územního rozvoje
Citace
Rumpel, P. Teritoriální marketing jako koncept územního rozvoje.
In:
Sjezd České geografické společnosti: Sborník sjezdu ČGS 2002-08-27 Ústí nad labem.
Ústí nad Labem: UJEP, 2002. UJEP, 2002. s. 82-90.
Podnázev
Rok vydání:
2002
Obor:
Řízení, správa a administrativa
Počet stran:
Strana od:
82
Strana do:
90
Forma vydání:
Kód ISBN:
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník sjezdu ČGS
Sborník:
Název nakladatele:
UJEP
Místo vydání:
Ústí nad Labem
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Sjezd České geografické společnosti
Místo konání konference:
Ústí nad labem
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
city marketing; regional marketing; concept of territorial development; structural and functional characteristics of the city and region;
Popis v původním jazyce:
Příspěvek analyzuje aplikaci konceptu marketingu na města a regiony. Zabývá se vztahem mezi typem územního marketingu a strukturálním a funkčním typem územní jednotky.
Popis v anglickém jazyce:
The artikel analyses the aplication of the concept of city and regional marketing in the Czech Republic. It is focused on the interdependencies between a type of marketing and a structural and functional type of city or region.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/02:00000094
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules