OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název:
Uplatnění terminologie v učebnicích mateřštiny pro žáky mladšího školního věku
Citace
Svobodová, J. Uplatnění terminologie v učebnicích mateřštiny pro žáky mladšího školního věku.
In:
Školská jazykovědná terminologie: Školská jazykovědná terminologie 2001-11-29 Praha.
Praha: PdF UK a Jazykovědné sdružení ČR, 2002. PdF UK a Jazykovědné sdružení ČR, 2002. s. 100-103. ISBN 80-7290-095-1.
Podnázev
Rok vydání:
2002
Obor:
Jazykověda
Počet stran:
4
Strana od:
100
Strana do:
103
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7290-095-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Školská jazykovědná terminologie
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
PdF UK a Jazykovědné sdružení ČR
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Školská jazykovědná terminologie
Místo konání konference:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
linguistic terminology; mother-tongue; textbooks; primary school
Popis v původním jazyce:
terminologie, induktivní postup ve výuce mateřštiny, komplexnost a komunikační aspekt jazykové výuky
Popis v anglickém jazyce:
The present paper brings arguments for strenthening the communicative aspect in mother-tongue teaching at the very beginning of the school attendance, the ultimate aim being an effective and useful symbiosis of the communicative competence and the awareness of the system of the respective language. Teaching the system of language calls for the application of the basic linguistic terminology, but the analytico-inductive approach to texts with the emphasis on the communicative aspect of teaching should prevail.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/02:A080070O
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules