OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra výtvarné výchovy (45030)
Název:
Umělecko komunikační procesy ve tvůrčích aktivitách
Citace
Bajnarová, M. Umělecko komunikační procesy ve tvůrčích aktivitách.
In:
Kreatívne vzdelávanie 2018 Banská Bystrica.
Banská Bystrica: KVK PdF UMB, 2018. s. 51-59. ISBN 978-80-557-1519-3.
Podnázev
Rok vydání:
2018
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
51
Strana do:
59
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-557-1519-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
Kreatívne vzdelávanie
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
KVK PdF UMB
Místo vydání:
Banská Bystrica
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Místo konání konference:
Banská Bystrica
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
In the artifact, similar to the process of creative education, is a realized social communication. Scientific sociological interpretation alludes to the artifact as a social phenomenon where is the communication of real works (i.e. a fact, that during the the artistic process is realized the social and artistic communication). Artifacts of children and adolescents are used by educators as a tool to better communication or to the reflection of the author (resp. reviews of the artifact must be taken into account the factors that influenced the creative process). The artifact is the product of the communication of the values of children and adolescents, and is the union of the concept of the value systems of the author.
Popis v původním jazyce:
V uměleckém díle, stejně jako v procesu výtvarného vzdělávání, se realizuje sociální komunikace. Vědecký sociologický výklad považuje artefakt za sociální fenomén, v němž se uplatňuje komunikativnost reálného díla (tzn. jistou skutečnost, že ve vztahu díla a příjemce se realizuje sociální a umělecká komunikace). Artefakty dětí a mladistvých bývají pedagogy používány jako nástroj k usnadnění komunikace, nebo k hodnocení autora (resp. hodnocení artefaktu musí být zohledněny faktory, které tvůrčí proces ovlivnily a mají být vyvozeny rozumné závěry). Artefakt je produkt sdělování hodnot dětí a mladistvých, a je sjednocením pojetí hodnotových soustav autora.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules