OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra technické a pracovní výchovy (45070)
Název:
TECHNICKÁ VÝCHOVA A SVĚT PRÁCE V MEDIÁLNÍM A KULTURNÍM KONTEXTU PARADIGMATU TECHNIKY
Citace
Tvarůžka, V. TECHNICKÁ VÝCHOVA A SVĚT PRÁCE V MEDIÁLNÍM A KULTURNÍM KONTEXTU PARADIGMATU TECHNIKY.
In:
Sapere Aude 2018 UČITEL, ŽÁK, PSYCHOLOG: Sapere Aude 2018-05-28 Hradec Králové.
Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2018. s. 274-282. ISBN 978-80-87952-25-2.
Podnázev
Rok vydání:
2018
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
9
Strana od:
274
Strana do:
282
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-87952-25-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sapere Aude
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
MAGNANIMITAS
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Sapere Aude 2018 UČITEL, ŽÁK, PSYCHOLOG
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Promotion of crafts, vocational education, commercial spot, media, retail chains
Popis v původním jazyce:
Tento článek srovnává propagaci studia technických oborů v ČR s propagací technickýchtémat reklamou obchodních řetězců a projektů SRN. Upozorňujeme na nutnost prezentovánítechnologických témat a propagace řemesel v širším sociálním a kulturním kontextu. Opírámese o kritickou interpretaci statistických dat vývoje vzdělanostní struktury ve vyšším odbornémvzdělávání v ČR. Publikujeme reklamní spoty z ČR a SRN a porovnání reklamních kampaněmezi obchodními řetězci, které lze využít nejen k propagaci technické výchovy, ale rovněžk výuce hodnot ovlivňující kvalitu života. Článek je koncipován jako ideová základnak propagaci rozumového poznání a rozvíjení pozitivních životních hodnot.
Popis v anglickém jazyce:
The paper deals with promotion of vocational education in the Czech Republic and promotionof technological topics by the commercials of retail chains and projects in Germany. We pointout the necessity of technological topics presentation and promotion of crafts in wider socialand cultural context. We rely on critical interpretation of the educational developmentstatistical data within higher professional education in the Czech Republic. We publishcommercial spots from the Czech Republic and Germany and compare commercials betweenretail chains that are possible to use not just for promotion of vocational education but also foreducation of values that influence life quality. The paper is conceived as an ideological basefor promotion of rational cognition and development of positive living values.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/18:A1901XFX
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules