OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název
*
:
Analýza vybraných charakteristik jednotné přijímací zkoušky v kontextu plošného testování
Citace :
Malach, J. a Vicherková, D. Analýza vybraných charakteristik jednotné přijímací zkoušky v kontextu plošného testování.
In:
Diagnostika výsledků vzdělávání a rozvoje klíčových kompetencí.
1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita, 2018. s. 37-52. ISBN 978-80-7599-025-9.
Podnázev :
Rok
*
:
2018
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Forma vydání
*
:
Tištená verze
Kód ISBN
*
:
978-80-7599-025-9
Název knihy v originálním jazyce
*
:
Diagnostika výsledků vzdělávání a rozvoje klíčových kompetencí
Název edice a číslo svazku
*
:
Místo vydání
*
:
Ostrava
Název nakladatele
*
:
Ostravská univerzita
Označení vydání
(číslo vydání) :
1
Vydáno :
v ČR
Autor zdrojového dokumentu :
Počet stran
*
:
16
Počet stran knihy
*
:
124
Strana od
*
:
37
Strana do
*
:
52
Počet výtisků knihy
*
:
200
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
evaluation of educational achievement, across-the-board testing of pupils, didactic test, unified entrance exam, comprehension of task instructions, task content
Popis v původním jazyce
*
:
Kapitola se zabývá deskripcí a úvahou nad odlišností českého pohledu na hodnocení ve vzdělávání. Text prezentuje vybrané výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu se zaměřením na reflexi vybraných faktorů aktuálního stavu pojetí jednotné přijímací zkoušky (2018) z pohledu patnáctiletých žáků ZŠ v MSK ČR, a to např. na porozumění zadání úloh z matematiky a českého jazyka, zvládnutí didaktického testu (z českého jazyka a literatury, matematiky) z hlediska pohlaví žáků a ve vztahu k obsahu zadaných úloh didaktického testu a úspěšnému přijetí žáků na střední školu ukončenou maturitní zkouškou.
Popis v anglickém jazyce
*
:
This chapter describes and reflects on the difference in the Czech perspective on the evaluation of educational achievement. The text presents selected results from a quantity-oriented research focusing on selected factors of the current concept of the unified entrance exam (2018) from the viewpoint of 15-year-old primary school pupils from the Moravian-Silesian Region in the Czech Republic. They were, for instance, the comprehension of task instructions in Mathematics and the Czech language, results in the didactic test (Czech language and literature and Mathematics) with regards to pupils’ gender and the relation between the task content in didactic tests and pupils' successful admission at secondary schools completed by the school-leaving exam (EQF 4).
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules