OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Efektivní učení studentů - východiska pro evaluaci kvality výuky v terciárním vzdělávání
Citace
Göbelová, T. a Seberová, A. Efektivní učení studentů - východiska pro evaluaci kvality výuky v terciárním vzdělávání.
In:
J. Malach, D. Vicherková.
Otázky evaluace výuky na vysokých školách.
1. vyd. Ostrava: Repronis, 2018. s. 33-48. ISBN 978-80-7599-024-2.
Podnázev
Rok vydání:
2018
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7599-024-2
Název knihy v originálním jazyce:
Otázky evaluace výuky na vysokých školách
Název edice a číslo svazku:
neuveden
Místo vydání:
Ostrava
Název nakladatele:
Repronis
Označení vydání
(číslo vydání):
1:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
J. Malach, D. Vicherková
Počet stran:
15
Počet stran knihy:
199
Strana od:
33
Strana do:
48
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
phenomenology, higher education and teaching, theory of learning, effective learning, perspective transformation, individual transformation,evaluation,teaching strategies
Popis v původním jazyce:
Analýza konceptů efektivního učení je důležitá pro zajištění kvality vysokoškolského výuky i její evaluace. Pokud vycházíme z paradigmatu fenomenologických přístupů "vzdělání jako kategorie bytí" se všemi konsekvencemi, zajímají nás především přístupy a teorie učení, které vycházejí z konstrukce lidského poznání jako budování a změn struktur v mysli studentů, a tím také forem učení, které zahrnují procesy individuální transformace. Obsah kapitoly tvoří dvě podkapitoly: Koncepty učení pro terciární vzdělávání a Efektivní učení a strategie vysokoškolské výuky s vybranými příklady strategií učení a výuky na různých typech univerzit a vysokoškolských institucí.
Popis v anglickém jazyce:
Analysis of effective learning concepts is important for ensuring the quality of higher education. This chapter to provide a discussion of the idividual transformation of learning in the context of the challamges higher education. The chapter contains two parts: The koncept of learning in higher education and Effective learning and teaching strategies in higher eduaciton.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/18:A1901WL2
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules