OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Microlearning jako vhodná forma pro výuku marketingu ve vzdělávání na VŠ
Citace
Javorčík, T. Microlearning jako vhodná forma pro výuku marketingu ve vzdělávání na VŠ.
In:
Didinfo 2018: Sborník konference Didinfo 2018 2018-04-04 Liberec.
Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2018. s. 178-183. ISBN 978-80-7494-424-6.
Podnázev
Rok vydání:
2018
Obor:
Počet stran:
6
Strana od:
178
Strana do:
183
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7494-424-6
Kód ISSN:
2454-051X
Název sborníku:
Sborník konference Didinfo 2018
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání:
Liberec
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Didinfo 2018
Místo konání konference:
Liberec
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Elearning, microlearning, marketing, teaching model, research design
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zabývá představením dvouletého výzkumného projektu zaměřeného na využití principů microlearningu ve výuce studentů prezenčního i kombinovaného studia na vysoké škole. V úvodu příspěvku se autor zabývá odůvodněním volby konceptu microlearningu a uvádí základní teoretická východiska, která byla autorem sumarizována na základě rešerše. Další část příspěvku je věnována popisu modelu výuky podporované microlearningem. Zároveň je také diskutováno výzkumné ověření představovaného modelu na vzorku studentů.
Popis v anglickém jazyce:
This paper deals with the introduction of a two-year research project focused on the use of microlearning principles in the teaching of both full-time and combined students at university. At the beginning of the paper, the author deals with the justification of the choice of the microlearning concept and presents the basic theoretical basis, which was summarized by the author based on the research. Another part of the paper is devoted to describing the model of teaching supported by microlearning. At the same time, a research verification of the model presented on a sample of students is also discussed.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules