OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra výtvarné výchovy (45030)
Title:
Výtvarný projev jako nástroj poznání dětí a mládeže s poruchou chování.
Citace
Bajnarová, M. Výtvarný projev jako nástroj poznání dětí a mládeže s poruchou chování..
In:
Sborník z III. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd 2014 Univerzita Palackého v Olomouci.
Praha: Wolters Kluwer, 2014. s. 35-40. ISBN 978-80-7478-645-7.
Subtitle
Publication year:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
6
Page from:
35
Page to:
40
Form of publication:
Elektronická verze
ISBN code:
978-80-7478-645-7
ISSN code:
Proceedings title:
Sborník z III. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd.
Proceedings:
Národní
Publisher name:
Wolters Kluwer
Place of publishing:
Praha
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Univerzita Palackého v Olomouci
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
art expression; drawing characters; symbols; conduct disorder
Annotation in original language:
Příspěvek shrnuje výsledky výzkumu v rámci dizertační práce, zabývající se kresebným projevem jedinců s poruchou chování.
Annotation in english language:
This paper summarizes the results of research in the context of the thesis, dealing with the manifestation of drawing individuals with behavioral disorders.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules