OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
INDIVIDUALIZATION OF INSTRUCTION USING 'SOCRATIVE' APP
Citace
Prextová, T., Klubal, L., Kostolányová, K., Homanová, Z. a Gybas, V. INDIVIDUALIZATION OF INSTRUCTION USING 'SOCRATIVE' APP.
In:
PROCEEDINGS OF THE 14th INTERNATIONAL CONFERENCE MOBILE LEARNING 2018 2018-04-14 Lisbon.
Lisbon: IADIS, 2018. s. 89-96. ISBN 978-989-8533-76-0.
Podnázev
Rok vydání:
2018
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
89
Strana do:
96
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-989-8533-76-0
Kód ISSN:
Název sborníku:
PROCEEDINGS OF THE 14th INTERNATIONAL CONFERENCE MOBILE LEARNING 2018
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
IADIS
Místo vydání:
Lisbon
Stát vydání:
Název konference:
Místo konání konference:
Lisbon
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
2-s2.0-85052226502
Klíčová slova anglicky:
Individualized Instruction, Mobile Device, Tablet, Socrative, Web Application
Popis v původním jazyce:
Individualization of instruction in a regular classroom is difficult. The paper explores the possibilities of using a mobile touch device and a web tool for time individualization in mathematics instruction. The paper compares the pros and cons of using an electronic and a regular (printed) test to determine students? needs. The results show that the electronic test is more time-saving than the regular test. Moreover, the paper also describes the use of an electronic test in a classroom.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/18:A1901TZM
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules