OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Storytelling ve vzdělávání
Citace
Šimlová, Ž. Storytelling ve vzdělávání.
In:
Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa.: Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa 2016-03-17 Ostrava.
1: Česká pedagogická společnost, 2017. s. 413-420. ISBN 978-80-905245-6-9.
Podnázev
Rok vydání:
2017
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
413
Strana do:
420
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-905245-6-9
Kód ISSN:
Název sborníku:
Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa
Sborník:
Název nakladatele:
Česká pedagogická společnost
Místo vydání:
1
Stát vydání:
Název konference:
Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa.
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
storytelling, teacher
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se věnuje storytellingu jako jedné z možných aktivizačních metod využitelných ve vzdělávání. Pokouší se o uchopení storytellingu na základě odborných zahraničních zdrojů, studií a reflexe vycházející z praxe významných vypravěčů. Popisuje základní principy storytellingu, které jsou pro tuto uměleckou formu klíčové a determinující. Příspěvek taktéž reflektuje současné tendence vedoucí k uchopení a proniknutí storytellingu do vzdělávání, stejně tak i příklady již fungujících projektů v praxi.
Popis v anglickém jazyce:
This contribution deals with storytelling as one of the possible activation methods applicable in education. It tries to grasp storytelling based on foreign specialist sources, studies and reflections coming from experienced storytellers. It describes the basic principles of storytelling, which for this particular art form are crucial and determinative. The contribution also reflects current trends leading to the need of grasping and using storytelling in education, as well as introducing examples of projects already in practice.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules