OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
MicroLearning jako modernizační faktor ve výuce architektury počítačů
Citace
Polášek, R. MicroLearning jako modernizační faktor ve výuce architektury počítačů.
In:
Didinfo 2018: Sborník konference Didinfo 2018 2018-04-04 Liberec.
Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2018. s. 170-177. ISBN 978-80-7494-424-6.
Podnázev
Rok vydání:
2018
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
7
Strana od:
170
Strana do:
177
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7494-424-6
Kód ISSN:
2554-051X
Název sborníku:
Sborník konference Didinfo 2018
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání:
Liberec
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Didinfo 2018
Místo konání konference:
Liberec
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
MicroLearning, computer architecture, e-Learning
Popis v původním jazyce:
Příspěvek představuje návrh implementace konceptu MicroLearnigu do e-Learningového kurzu v rámci předmětu „Architektura počítačů“ vyučovaného na katedře Informačních a komunikačních technologií na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity. V rámci současného velkého množství aktivit soutěžících o pozornost studujících je cílem vytvořit kurz, který je možno absolvovat i v rámci kratších nesouvislých časových intervalů. V příspěvku jsou shrnuty základy teoretických východisek MicroLearningu. Zmíněny jsou výhody tohoto pojetí i potenciální nevýhody, kterých je nutno se v rámci tvorby kurzu vyvarovat. Navržena je webová služba přinášející interaktivní prvky využitelné v rámci e-Learningu, který vyhovuje konceptu MicroLearningu.
Popis v anglickém jazyce:
The paper presents implementation design of MicroLearning concept into the e-Learning course which is part of subject “Computer architecture” taught at the department of Information and Communication Technologies at Faculty of Education of University of Ostrava. In competition of big number of activities that students may be interested in our aim is to create course that is prepared to be visited and used even in short and discontinuous time intervals. This paper sums basics of theoretical bases of MicroLearning. Mentioned are advantages of this approach and possible disadvantages, that should be avoided. We also suggest web application that brings interactive elements and activities that can be used within e-Learning course, which meets requirements of MicroLearning concept.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules