OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Výstupy studentů a jejich analýza - součást přípravy studentů na praxi dramatické výchovy v primárním vzdělávání
Citace
Karaffa, J. Výstupy studentů a jejich analýza - součást přípravy studentů na praxi dramatické výchovy v primárním vzdělávání.
In:
Cvičný učitel': Spolupráce univerzity a Škol 2002-01-18 Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici.
Banská Bystrica: PdF UMB Banská Bystrica, 2002. PdF UMB Banská Bystrica, 2002. s. 77-83. ISBN 80-8055-638-5.
Podnázev
Rok vydání:
2002
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
7
Strana od:
77
Strana do:
83
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-8055-638-5
Kód ISSN:
Název sborníku:
Spolupráce univerzity a Škol
Sborník:
Název nakladatele:
PdF UMB Banská Bystrica
Místo vydání:
Banská Bystrica
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Cvičný učitel'
Místo konání konference:
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
development of skills, dialogue, drama in education, action research, quantitative and qualitative methods, analysis micro-teaching
Popis v původním jazyce:
Výzkum byl zaměřený na hledání možností ke zkoumání vývoje dovedností k vedení dialogu v dramatických hrách a improvizacích. Projekt měl některé charakteristické znaky akčního výzkumu a probíhal ve 2. ročníku u studentů, kteří jsou připravováni na výuku dramatické výchovy jako samostatného předmětu v primární škole. Pro prezentované výsledky byl účelově vytvářen komplex kvantitativních a kvalitativních metod výzkumu: ? analýza videozáznamů s mikrovýstupy Otevřeným kódováním (A Strauss a J Corbinová,1999), které prováděl učitel - výzkumník ? dotazník se sebeposuzující škálou pro studenty ? polostrukturovaný rozhovor (dialog) výzkumníka a participujících studentů
Popis v anglickém jazyce:
The inquiry was focused on finding new possibilities in exploring the development of skills in conducting the dialogue in dramatic plays and improvisations. The project had some characteristic attributes of action research and was running among the students in the 2nd year, which are prepared for teaching lessons of dramatic education as an independent subject in primary school. A complex of quantitative and qualitative inquiry methods was being created for the purpose of the results presented: - Analysis of the video record with micro-teaching by Open coding (A. Strauss and J. Corbin, 1999), which was carried out by the teacher ? researcher. - Questionnaire with self-chaffing scale for the students - Half-structured dialogue among researcher and participating student
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/02:00000061
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules