OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Can czech fifteen year old pupils apply selected aspects of reading strategies on daily basis?
Citace
Vicherková, D. Can czech fifteen year old pupils apply selected aspects of reading strategies on daily basis?.
In:
Juvenilia Paedagogica 2015: Juvenilia paedagogica 2015. Aktuálne teoretické a výskumné otázky pedagogiky v konceptoch dizertačných prác doktorandov 2015-02-06 Trnava.
Trnava: Trnavská univerzita, 2015. s. 165-171. ISBN 978-80-8082-839-4.
Podnázev
Rok vydání:
2015
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
7
Strana od:
165
Strana do:
171
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-8082-839-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Juvenilia paedagogica 2015. Aktuálne teoretické a výskumné otázky pedagogiky v konceptoch dizertačných prác doktorandov
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Trnavská univerzita
Místo vydání:
Trnava
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Juvenilia Paedagogica 2015
Místo konání konference:
Trnava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Literacy; reading literacy; functional literacy; key competences; Bloom's taxonomy of educational objectives
Popis v původním jazyce:
The aim of this paper is presenting the main ideas of my thesis: "The level of reading strategies of pupils at the end of elementery school." The project clarifies the objectifs of the prepared thesis, presents the actual state of the problem dealt with. The thesis - Level of reading strategies presents the methodology of pedagogical research and the anticipated contribution for pedagogical theory and practice.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules