OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název:
Slovesný čas jako předmět jazykové výuky a výchovy ke komunikaci.
Citace
Höflerová, E. Slovesný čas jako předmět jazykové výuky a výchovy ke komunikaci..
In:
J. Svobodová a kol..
čeština.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2017. s. 101-121. Principy a cesty školní výuky českého jazyka. ISBN 978-80-7464-951-6.
Podnázev
Rok vydání:
2017
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7464-951-6
Název knihy v originálním jazyce:
čeština
Název edice a číslo svazku:
Principy a cesty školní výuky českého jazyka
Místo vydání:
Ostrava
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Označení vydání
(číslo vydání):
:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
J. Svobodová a kol.
Počet stran:
20
Počet stran knihy:
176
Strana od:
101
Strana do:
121
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
verb time, constructivism, communication competencies
Popis v původním jazyce:
Text se z edukačního hlediska zabývá výrazovými prostředky pro vyjádření času. Podává slovesný čas jako významnou součást jazykové výuky podporující rozvoj nejen komunikačních, ale i kognitivních kompetencí. Pozorování, analýzy poznaného stavu i závěrečná lingvodidaktická doporučení vycházejí z konstruktivistického pojetí výuky mateřského jazyka.
Popis v anglickém jazyce:
From the educational point of view, the text deals with expressive means for expressing time. It provides verbal time as an important part of language teaching that promotes not only communication but also cognitive competences. Observation, analysis of the state of knowledge and final linguistic recommendations are based on the constructivist concept of mother tongue teaching.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/17:A1801RQ3
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules