OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra sociologie (25150)
Název:
Vysokoškolská didaktika „věc“ potřebná
Citace
Vysokoškolská didaktika „věc“ potřebná.
In:
.
ISBN v tisku.
Podnázev
Rok vydání:
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
Strana od:
Strana do:
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
v tisku
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník:
Název nakladatele:
Místo vydání:
Stát vydání:
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
teaching at university, didactics, methods, forms, motivation
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zamýšlí nad reálnou situací výuky na vysokých školách. Řeší otázku kumulace rolí v profesi akademického pracovníka a potřebné kompetenční vybavenosti pro výukovou činnost, která by měla být jedním z pilířů akademického prostředí. Ukazuje možné směry vedení výuky z hlediska metod a forem v návaznosti na aktuální generační kumulaci.
Popis v anglickém jazyce:
The paper considers the actual situation of teaching at universities. It addresses the issue of the role accumulation in the profession of academic staff and the necessary competency for teaching, which should be one of the pillars of the academic environment. It shows possible directions of teaching management in terms of methods and forms in relation to current generation accumulation.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules