OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra hudební výchovy (45010)
Název:
Sémantický diferenciál jako možný prostředek k výzkumu dětské apercepce a sémantického prostoru
Citace
ZIEGELBAUEROVÁ, A. a Kozel, D. Sémantický diferenciál jako možný prostředek k výzkumu dětské apercepce a sémantického prostoru.
In:
Evropské pedagogické fórum 2017: Sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2017 2017-12-27 Hradec Králové.
Hradec Králové: Magnanimitas, 2017. s. 98-107. ISBN 978-80-87952-21-4.
Podnázev
Rok vydání:
2017
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
10
Strana od:
98
Strana do:
107
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-87952-21-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2017
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Magnanimitas
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Evropské pedagogické fórum 2017
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
semantic differential, preschool age, semantic space
Popis v původním jazyce:
Článek představuje sémantický diferenciál upravený do elementarizované formy pro dítěv mateřské škole. Protože tato metoda není dítěti primárně určena, bylo přihlédnutok vývojovým specifikům a možnostem dítěte předškolního věku, čemuž bylo též podřízenoprůzkumné šetření. Všechny zjištěné výsledky byly statisticky zpracovány a zapracovány dopřehledných tabulek a grafů. Z průzkumného šetření vyplynulo, že dítě dokáže s toutopodobou sémantického diferenciálu pracovat a bylo tak umožněno nahlédnout do dětskéhosémantického prostoru.
Popis v anglickém jazyce:
The article presents semantic differential modified to the simplified form for a children inpreschool age. This method is not primary intended for a children, therefore, the specificitiesand the possibilities of a child have been taken into account and this influenced the research.All results obtained by research were statistically analyzed and incorporated to illustrativegraphs. The research showed that children in the preschool age are able to work with thisform of the semantic differential and thus it was able to look into the child´s semantic space.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/17:A2101QLZ
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules