OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název:
Pojetí slovního významu a vztahů lexikálních jednotek ve vybraných učebnicích pro 2. stupeň ZŠ
Citace
Svobodová, D. Pojetí slovního významu a vztahů lexikálních jednotek ve vybraných učebnicích pro 2. stupeň ZŠ.
In:
Principy a cesty školní výuky českého jazyka.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2017. s. 61-100. ISBN 978-80-7464-951-6.
Podnázev
Rok vydání:
2017
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7464-951-6
Název knihy v originálním jazyce:
Principy a cesty školní výuky českého jazyka
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Ostrava
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Označení vydání
(číslo vydání):
:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
40
Počet stran knihy:
176
Strana od:
61
Strana do:
100
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
elementary school textbook, Czech language, lexical topic, pupils? knowledge, vocabulary, communicative skills
Popis v původním jazyce:
Text je zaměřen na pojetí lexikálních témat (věcného a mluvnického významu, sousloví a frazémů, základních vztahů lexikálních jednotek) ve třech různých typech učebnicových řad českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ, a to z hlediska jejich teoretického zpracování a možných způsobů rozšiřování a upevňování znalostí žáků, rozšiřování jejich slovní zásoby a vývoje jejich komunikačních dovedností.
Popis v anglickém jazyce:
The text focuses on the concept of lexical topics (lexical and grammatical meaning, collocations and phrasemes, lexical relations) within three different types of textbook series, both in terms of theoretical processing and ways to extension and consolidation of the pupils? knowledge, enriching their vocabulary and development of their communicative skills.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/17:A1801P2Y
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules