OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Using Tablet and Itunesu as Individualized Instruction Tools
Citace
Klubal, L., Kostolányová, K. a Gybas, V. Using Tablet and Itunesu as Individualized Instruction Tools.
In:
MOBILE LEARNING 2017: PROCEEDINGS OF THE 13th INTERNATIONAL CONFERENCE MOBILE LEARNING 2017 2017 Budapest, Hungary.
Budapest, Hungary: IADIS Press, 2017. s. 139-142. ISBN 978-989-8533-61-6.
Podnázev
Rok vydání:
2017
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
4
Strana od:
139
Strana do:
142
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-989-8533-61-6
Kód ISSN:
Název sborníku:
PROCEEDINGS OF THE 13th INTERNATIONAL CONFERENCE MOBILE LEARNING 2017
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
IADIS Press
Místo vydání:
Budapest, Hungary
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
MOBILE LEARNING 2017
Místo konání konference:
Budapest, Hungary
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
2-s2.0-85032483721
Klíčová slova anglicky:
Tablet, individualized teaching, iTunesU
Popis v původním jazyce:
The paper is aimed at the possibilities of the implementation of individualized instruction in a regular classroom using atablet and the iTunesU tool. It compares the course of collective frontal instruction and individualized instruction.The results show that the tools make instruction more effective and help increase the students? motivation. The describedmethod of individualization can be easily implemented in a regular class.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/17:A1801MI0
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules