Podnázev : |
Teachersˇ Self-Study as a Way to Improve Their Professional Activities with Children in Nursery School
|
Rok * : |
2019
|
Obor * : |
Pedagogika a školství
|
Forma vydání * : |
Tištená verze
|
Kód ISBN * : |
978-83-232-3437-1
|
Název knihy v originálním jazyce * : |
Edukacyjne przestrzenie sytuacji trudnych dzieci
|
Název edice a číslo svazku * : |
neuvede
|
Místo vydání * : |
Poznaň - Polsko
|
Název nakladatele * : |
Wydawnictwo naukovwe UAM
|
Označení vydání (číslo vydání) : |
1
|
Vydáno : |
v zahraničí
|
Autor zdrojového dokumentu : |
Malgorzata Cywiňska
|
Počet stran * : |
16
|
Počet stran knihy * : |
369
|
Strana od * : |
291
|
Strana do * : |
306
|
Počet výtisků knihy * : |
|
EID : |
|