OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Školní družina a její edukačně-preventivní aspekty ve vzdělávání žáků mladšího školního věku
Citace
Kaleja, M. a Vlachová, L. Školní družina a její edukačně-preventivní aspekty ve vzdělávání žáků mladšího školního věku.
In:
Speciálněpedagogické intervence v současnosti: Speciálněpedagogické intervence v současnosti 2017-02-15 Ostrava.
Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2017. s. 93-101. ISBN 978-80-7464-903-5.
Podnázev
Rok vydání:
2017
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
9
Strana od:
93
Strana do:
101
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7464-903-5
Kód ISSN:
Název sborníku:
Speciálněpedagogické intervence v současnosti
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Speciálněpedagogické intervence v současnosti
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
after-school club, primary school pupil, prevention function
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se cíleně zaměřuje na otázku kvalitativně orientovanou, v jejím kontextu prezentuje problematiku žáka mladšího školního věku a výchovně vzdělávací rámec školní družiny, která plní celou řadu významných funkcí. Primárně orientujeme směrem k podpoře rozvoje osobnosti žáka, sekundárně k instituci školy a rodiny. S ohledem na zaměření textu vyzdvihujeme dominantní aspekt sdělení, jimž se stává problematika provázanosti kurikula, aktivit školní družiny a otázky prevence rizikového chování.
Popis v anglickém jazyce:
The paper is specifically focused on the issue of quality-oriented question with the educational context of the after-school clubs and primary school pupils. It performs a number of important functions. Primarily the function that brings supporting the development of pupils' personalities, secondarily the other functions bring supporting the school as an educational institution with obligatory curriculum (after-school clubs mostly are integrated into schools) and family. The main interdisciplinary topic of the mentioned subjects such as after-school clubs, families, pupils, is risk behaviour.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/17:A1701LWH
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules