OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
ELECTRONIC PORTFOLIO AS AN INTEGRAL PART OF THE PERSONAL LEARNING ENVIRONMENT ?
Citace
JAVORČÍK, T. ELECTRONIC PORTFOLIO AS AN INTEGRAL PART OF THE PERSONAL LEARNING ENVIRONMENT ?.
In:
Information and Communication Technologies in Education: ICTE 2016 ? Information and Communication Technologies in Education 2016-09-05 Ostrava.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2016. s. 57-65. ISBN 978 - 80 - 7464 - 850 - 2.
Podnázev
Rok vydání:
2016
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
57
Strana do:
65
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7464-850-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
ICTE 2016 ? Information and Communication Technologies in Education
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Information and Communication Technologies in Education
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
This paper outlines a possible solution in the form of an application based on Personal Learning Environment, including a teaching model that divides the instruction with the application into phases. The aim of this paper is to highlight the close connection between Personal Learning Environment and electronic portfolio as well as the possibility that teaching the creation of Personal Learning Environment and the creation of an electronic portfolio to elementary school students can be carried out simultaneously. The paper introduces three-phase model of education expanded author on one stage. This model is subsequently compared with the process of creating an electronic portfolio. In conclusion, the author outlines the research focused on electronic portfolio using the Personal Learning Environment.
Popis v původním jazyce:
Tento dokument nastiňuje možné řešení v podobě aplikace založené na osobní vzdělávací prostředí, včetně výukového modelu, který rozděluje instrukci s aplikací do fází. Cílem tohoto příspěvku je upozornit na úzké spojení mezi Personal Learning Environment a elektronického portfolia, jakož i možnost, že učí tvorbu osobních Learning Environment a vytvoření elektronického portfolia pro studenty základní školy mohou být provedeny současně. Článek představuje třífázový model vzdělávání rozšířil autor na jednom pódiu. Tento model je následně ve srovnání s procesem vytváření elektronického portfolia. V závěru autor popisuje výzkum zaměřený na elektronickou portfoliu na základě osobního Learning Environment.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/16:A1701IH8
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules