OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název:
Comparsion of Various Forms of Online Instruction Support
Citace
Kostolányová, K., Klubal, L. a Gybas, V. Comparsion of Various Forms of Online Instruction Support.
In:
ICTE 2016: Information and Communication Technology in Education 2016-09-05 Ostrava.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2016. s. 83-88. ISBN 978-80-7464-850-2.
Podnázev
Rok vydání:
2016
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
6
Strana od:
83
Strana do:
88
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7464-850-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Information and Communication Technology in Education
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
ICTE 2016
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
eLearning, storage of study materials, study material, learning management system (LMS), website creation tool.
Popis v původním jazyce:
An electronic study material stored in the online storage or learning management systems (LMS) is part of the online instruction support at high schools and universities. The paper focuses on the comparison of the accessibility of the study material in the LMS Moodle and the study material that is freely available on the website created by the Weebly tool. The research conducted among the high school students proves that students prefer to use the open storage of study materials, i.e. the website without the need to log in to the learning management system. The type of storing ? freely available space or a closed LMS system ? influences the way students work with the material.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/16:A1701HVH
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules