OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název:
Učitelé informatiky a mobilní počítačové prostředky
Citace
Fojtík, R. Učitelé informatiky a mobilní počítačové prostředky.
In:
DidactIG 2016: DidactIG 2016, sborník příspěvků 2016-02-02 Liberec, Česká republika.
Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2016. Technická univerzita v Liberci, 2016. s. 27-30. ISBN 978-80-7494-189-4.
Podnázev
Rok vydání:
2016
Obor:
Informatika
Počet stran:
47
Strana od:
27
Strana do:
30
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-7494-189-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
DidactIG 2016, sborník příspěvků
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání:
Liberec
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
DidactIG 2016
Místo konání konference:
Liberec, Česká republika
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Questionnaire, interview, mobile computers, observing, teaching.
Popis v původním jazyce:
V současné době jsme svědky dynamického rozvoje mobilních počítačů, které jsou využívány ve všech oblastech běžného života. S mobilními počítačovými prostředky pracují v hojné míře také děti. Rovněž v oblasti vzdělávání je snaha stále více využívat mobilní počítače a najít nové vhodné metody výuky. Příspěvek se snaží ukázat vztah učitelů informatiky k mobilním zařízením a schopnosti vyučujících využívat tato zařízení ve výuce. Příspěvek porovnává využití mobilních zařízení učiteli a žáky. Jednotlivé poznatky byly získány v průzkumu, který pro zjištění poznatků využil metody dotazníku, pozorování, interview.
Popis v anglickém jazyce:
We are currently witnessing a dynamic development of mobile computers that are used in all areas of daily life. Children also use a lot of mobile devices. There is a tendency to use mobile devices in the classroom and find new teaching methods. The paper tries to show the relationship of science teachers to mobile devices and the ability of teachers to use these devices in the classroom. The paper compares the use of mobile devices teachers and students. The findings were obtained in a survey that the detection methods used knowledge questionnaire, observation, interview and pedagogical experiment.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/16:A1701GT8
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules