OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Význam a východiska zkoumání vztahu politiky, teorie a praxe vzdělávání dospělých
Citace
Malach, J. Význam a východiska zkoumání vztahu politiky, teorie a praxe vzdělávání dospělých.
In:
Vzdelávatelia dospelých a ich andragogické p?sobenie.
Banská Bystrica: Belianum, 2015. s. 27-50. ISBN 978-80-557-1008-2.
Podnázev
Rok vydání:
2015
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-557-1008-2
Název knihy v originálním jazyce:
Vzdelávatelia dospelých a ich andragogické p?sobenie
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Banská Bystrica
Název nakladatele:
Belianum
Označení vydání
(číslo vydání):
:
Vydáno:
v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
24
Počet stran knihy:
365
Strana od:
27
Strana do:
50
Počet výtisků knihy:
EID:
Klíčová slova anglicky:
adult education, educational policy, educational practice, educational theory
Popis v původním jazyce:
Studie je zaměřena na zkoumání vztahu politiky, teorie a praxe edukace dospělých. Přináší model vztahů těchto komponent v systému vzdělávání dospělých. Navrhuje seznam hlavních konstruktů, kterými každá z komponent operuje. Definuje šest parametrů pro popis všech interakcí komponent modelu a stanovuje tři stupně jejich úrovně. Pomocí těchto parametrů
Popis v anglickém jazyce:
The study is aimed to examining the relationship between politics, theory and practice of adult education. Delivers model of relationships of these components in the system of adult education. It proposes a list of major constructs in which each component operates. Defines six parameters to describe the interactions of all components of the model and sets out three stages of their level. Using these parameters, experts in the pilot study evalaute the current state of these interactions in Czech andro-educational environment.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/15:A1601GKO
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules