OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Základní škola hlavního vzdělávacího proudu: kvalitativní analýza subjektů, objektů a procesů vzdělávání
Citace
Zezulková, E. Základní škola hlavního vzdělávacího proudu: kvalitativní analýza subjektů, objektů a procesů vzdělávání: in Sborník příspěvků z mezinárodní konference.
In:
Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání.: Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání. 2015-11-23 Hradec Králové.
Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2015. MAGNANIMITAS, 2015. s. 384-393. ISBN 978-80-87952-11-5.
Podnázev
in Sborník příspěvků z mezinárodní konference
Rok vydání:
2015
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
10
Strana od:
384
Strana do:
393
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-87952-11-5
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání.
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
MAGNANIMITAS
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Evropské pedagogické fórum 2015. Přínosy, výzvy, očekávání.
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
ethnographic study, inclusive school, educational process, communication activities of teachers and pupils, cooperation of teachers, social climate of a school, communication of a school and the general public
Popis v původním jazyce:
Cílem příspěvku je charakterizovat a objasnit vybrané prezentované situace školního terénu, v rámci kterých se stali předmětem zájmu pedagogičtí pracovníci a žáci základní školy hlavního vzdělávacího proudu. Explanace jednotlivých fenoménů zasahuje do oborově věcné relevance pedagogiky, speciální pedagogiky, psychologie, ale také sociologie. Studie se orientuje na individuální a specifickou deskripci vlastní charakteristiky školy, proběhlých výchovně vzdělávacích procesů, interpersonálních sociálních relací mezi žáky, kooperace pedagogických pracovníků, vzájemnou komunikaci pedagogů a žáků, globálně vnímaného sociálního klimatu školy a vzájemné kooperace školy s rodinou.
Popis v anglickém jazyce:
The aim of this contribution is to characterize and clarify selected presented situations of the school environment, in which the objects of interest are pedagogical workers and pupils of a primary school of the mainstream education. The explanations of individual phenomena interfere with the branch factual relevance of pedagogy, special education, psychology but also sociology. The study focuses on the individual and specific description of the actual characteristics of the school, past educational processes, interpersonal social relations between pupils, the cooperation of pedagogical workers, mutual communication of teachers and pupils, globally perceived school climate and mutual cooperation of a school and a family.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/15:A1601GKL
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules