OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Title:
Mobile learning v přírodovědě
Citace
Kapoun, P. Mobile learning v přírodovědě.
In:
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2015: Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference MMK 2015 2015-12-14 Hradec Králové, CZ.
Hradec Králové, CZ: Magnanimitas, 2015. Magnanimitas, 2015. s. 977-982. ISBN 978-80-87952-12-2.
Subtitle
Publication year:
2015
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
2743
Page from:
977
Page to:
982
Form of publication:
Tištená verze
ISBN code:
978-80-87952-12-2
ISSN code:
Proceedings title:
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference MMK 2015
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Magnanimitas
Place of publishing:
Hradec Králové, CZ
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2015
Conference venue:
Hradec Králové, CZ
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
educational application, mobile devices, museum education, spatial teaching strategies, teaching methods, virtual guide
Annotation in original language:
Článek popisuje využití dynamických sémantických sítí pro reprezentaci znalostí ve výuce přírodních věd, používání elektronických pracovních listů na tabletech a vytvoření virtuálního průvodce pro exkurze v přírodovědných vzdělávacích expozicích.
Annotation in english language:
The article describes the use of dynamic semantic networks for knowledge representation in science teaching, using electronic worksheets on a tablet and creating a virtual guide for excursions in science education exhibitions.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/15:A1601G22
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules