OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra hudební výchovy (45010)
Title:
Anglický přístup k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami
Citace
MAZUREK, J. Anglický přístup k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami: Studentská konference Svět speciální pedagogiky očima studentů II..
In:
Studentská konference Svět speciální pedagogiky očima studentů II.: 2014-02-19 Ostrava.
Subtitle
Studentská konference Svět speciální pedagogiky očima studentů II.
Publication year:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
Page from:
Page to:
Form of publication:
Elektronická verze
ISBN code:
ISSN code:
Proceedings title:
Proceedings:
Národní
Publisher name:
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Studentská konference Svět speciální pedagogiky očima studentů II.
Conference venue:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Inclusion A National Plan for Music Education School Action School Action Plus Special Educational Needs and Disability Tribunal Special Education Needs children Statement of Special Educational Needs Mediation music education National curriculum SEN Code of practice Mediation
Annotation in original language:
Příspěvek popisuje systém péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve Velké Británii. Zmíněny jsou úlohy školy, zákonných zástupců i samotných dětí v procesu vzdělávání. V závěru je obsažen bližší pohled na hudební vzdělávání.
Annotation in english language:
This article describes a british system of work with Special Educational Needs children. It mentiones role of a school, parents and children as well in the proces of the education. The ending of the article contains a closer insight on the topic of music education.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules