OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra hudební výchovy (45010)
Název:
Vzdělávání nadané žákyně v prostředí školy pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Citace
MAZUREK, J. Vzdělávání nadané žákyně v prostředí školy pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami: Učíme nadané žáky II.
In:
Učíme nadané žáky II: 2014-04-22 Ostrava.
Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2014. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2014. s. 19-19. ISBN 978-80-7464-533-4.
Podnázev
Učíme nadané žáky II
Rok vydání:
2014
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
Strana od:
19
Strana do:
19
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7464-533-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Učíme nadané žáky II
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
anamnesis case study individual integration qualitative research special educational needs pupil
Popis v původním jazyce:
Příspěvkem je osobní případová studie, která sleduje vzdělávání žákyně v podmínkách základní školy věnující se práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami - průběh jejího vzdělávání, jeho výsledky, osobní i rodinnou anamnézu žákyně a následně rovněž úspěšnost žákyně po přestupu na střední školu.
Popis v anglickém jazyce:
This article is a personal case study which follows the educational process of a talented pupil in the conditions of a basic school working with special educational needs children - the process of her education, its outcomes, personal and family anamnesis of a pupil and then also her success after entering a high school.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules