OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra matematiky (31100)
Název:
Creative science -- the way how to improve the knowledge and skills of children
Citace
Václavíková, Z. Creative science -- the way how to improve the knowledge and skills of children.
In:
Mathematica V.
1. vyd. Verbum, 2015. s. 91-96. Scientific Issues. ISBN 978-80-561-0296-1.
Podnázev
Rok vydání:
2015
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-561-0296-1
Název knihy v originálním jazyce:
Mathematica V
Název edice a číslo svazku:
Scientific Issues
Místo vydání:
Neuveden
Název nakladatele:
Verbum
Označení vydání
(číslo vydání):
1:
Vydáno:
v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu:
Počet stran:
6
Počet stran knihy:
119
Strana od:
91
Strana do:
96
Počet výtisků knihy:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Science, non-formal education, creative science, mathematics
Popis v původním jazyce:
In the last years, the natural sciences are not very popular, although the institutions of non-formal education have been founded in Europe (with the support of the EU), offering insight into these subjects in a popular way. The success is based on an excellent concept of a programme, which must meet a number of seemingly unimportant parameters. In the paper there will be discussed not only the creation of the overall concept of activities but there will be also introduced the particular activities which were created specifically for the newly opened Science and technology center in Ostrava - creative science, science boxes, lessons and more.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/15:A1601F92
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules