OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Kontexty sociální exkluze a její determinace na edukaci slovenských romských dětí a žáků
Citace
Kaleja, M. a Varjassy, P. Kontexty sociální exkluze a její determinace na edukaci slovenských romských dětí a žáků.
In:
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí. Sapere Aude 2015. Koncepty dneška. vol. V.
Hradec Králové: Magnanimitas, 2015. Magnanimitas, 2015. s. 25-35. ISBN 978-80-87952-09-2.
Podnázev
Rok vydání:
2015
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
11
Strana od:
25
Strana do:
35
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-87952-09-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí. Sapere Aude 2015. Koncepty dneška. vol. V
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Magnanimitas
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Sapere Aude 2015. Koncepty dneška
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
social exclusion, Roma child, Roma pupil, school, family, teacher, empirical research, education, conditions
Popis v původním jazyce:
Příspěvek přináší kvalitativní pohled na sociální vyloučení v kontextu vzdělávací trajektorie slovenských romských dětí a žáků. Popisuje klíčové faktory školní edukace a poukazuje na jejich významy, a to s cílem pochopit interdisciplinární rámec tohoto fenoménu. Text rovněž prezentuje dílčí kvalitativně orientované empirické šetření zahrnující analýzu názorů pedagogických pracovníků k vybraným oblastem vzdělávání.
Popis v anglickém jazyce:
This paper deals with the qualitative view of social exclusion in the context of educational trajectories of Slovak Roma children and pupils. It describes the key factors of school education and highlights their importance, in order to understand this phenomenon. The text also presents partial qualitatively oriented empirical investigation involving the analysis of teachers´ opinions on selected areas of education.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/15:A1601EBZ
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules