OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
INTEGRACE ŽÁKŮ S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Citace
Adamus, P. INTEGRACE ŽÁKŮ S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY.
In:
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2015.
Hradec Králové: MAGNANIMITAS Assn. International and ECONFERENCE, 2015. MAGNANIMITAS Assn. International and ECONFERENCE, 2015. s. 47-55. ISBN 978-80-87952-09-2.
Podnázev
Rok vydání:
2015
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
9
Strana od:
47
Strana do:
55
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-87952-09-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2015
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
MAGNANIMITAS Assn. International and ECONFERENCE
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Mezinárodní vědecká konference Sapere Aude 2015 KONCEPTY DNEŠKA
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Autism Spectrum Disorders, pupil, structured learning method, educational and enlightenment proces, integrative/inclusive education of children/scholars with the autistic spectrum disorder
Popis v původním jazyce:
Příspěvek prezentuje dílčí informace z výzkumného šetření, které se zabývá problematiku vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra (PAS). Dílčí výzkumné šetření bylo realizováno v základních školách v Ostravě, v rámci širšího výzkumného záměru zaměřeného na inkluzivní vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra v běžných základních školách v zařízeních Moravskoslezského kraje. V rámci dílčího kvalitativního šetření byly analyzovány podmínky vzdělávání žáků s PAS v inkluzivní škole.
Popis v anglickém jazyce:
The paper presents partial information from the research, which addresses the issue of education for pupils with autistic spectrum disorder (ASD). Partial research survey was carried out in primary schools in Ostrava, in the framework of the research project dealing with inclusive education of students with autism in mainstream schools in the educational institutions of Moravian-Silesian region. Under sub qualitative survey were analyzed conditions for the education of students with autism in an inclusive school.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/15:A1601EBQ
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules