OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
The CONDITIONS OF INTEGRATED EDUCATION OF PUPILS WITH DISTURBED COMMUNICATION ABILITY
Citace
Zezulková, E. The CONDITIONS OF INTEGRATED EDUCATION OF PUPILS WITH DISTURBED COMMUNICATION ABILITY.
In:
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2015.
Hradec Králové: MAGNANIMITAS Assn. International and ECONFERENCE, 2015. MAGNANIMITAS Assn. International and ECONFERENCE, 2015. s. 36-46. ISBN 978-80-87952-09-2.
Podnázev
Rok vydání:
2015
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
10
Strana od:
36
Strana do:
46
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-80-87952-09-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2015
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
MAGNANIMITAS Assn. International and ECONFERENCE
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
mezinárodní vědecká konference Sapere Aude 2015 kocepty dneška
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
pupil with disturbed communications ability, integrated education, conditions special education, supportive measures, subject specially pedagogic care, particular educational plan, assistant pedagogue
Popis v původním jazyce:
V základních školách se učitelé setkávají vedle žáků s očekávanou úrovní komunikační kompetence také s žáky, u nichž jsou patrné vážnější nedostatky v jazykových a komunikačních dovednostech. Příspěvek ukazuje kvalitativní pohled na podmínky vzdělávání integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností. V textu jsou prezentovány výsledky dílčích výzkumných šetření, monitorujících aplikaci podpůrných opatření v integrovaném vzdělávání.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/15:A1601EBF
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules